نوجوانان ایران زمین
همه چیز برای نوجوان 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نوجوانان ایران زمین و آدرس nojavany.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ] [ 1:7 ] [ علی و صالح ]

آیا می خواهید دیوانه شوید

از یه دیوونه پرسیدن چیشد دیوونه شدی؟میگه من یه زن گرفتم که زنم یه دختر ۱۸ ساله داشت.دختر زنم با بابام ازدواج کرد در نتیجه زن من مادر زن پدر شوهرش شد.از طرفی دختر زن من زن بابام بود پسری به دنیا اورد که میشد برادر من و نوه ی زنم پس نوه ی من هم میشد در نتیجه من پدر بزرگ برادر ناتنی خودم بودم.چند روز بعد زن من پسری به دنیا اورد که زن پدرم خواهر ناتنی پسرم و مادر بزرگ او شد پس پسرم برادر مادر بزرگش بود و از طرفی چون مادر فعلی من یعنی دختر زنم خواهر پسرم بود من خواهر زاده ی پسرم بود.

23_33_7.gif23_33_7.gif23_33_7.gif23_33_7.gif23_33_7.gif23_33_7.gif23_33_7.gif

[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 16:25 ] [ علی و صالح ]

انتخاب مصنوعی

منظور از انتخاب مصنوعي دخالت انسان در قوانين موجود در طبيعت است و در مقابل انتخاب طبيعي قرار دارد. انسان با انتخاب  گونه هاي خاصي از ذرت و گاو تغييرات زيادي در نژادهاي مختلف  آن ها به وجود آورده است . سال ها پيش انسان بدون اين كه چيزي از علوم زيستي بداند دست به انتخاب مي زده است . مثلا : تمام مركبات كه اكنون ما در اختيار داريم چندين هزار سال پيش وجود نداشته اند و  همه از انتخاب مصنوعي روي نارنج به وجود آمده اند . توليد انواع ميوه هاي بي هسته،توليد درختان ميوه ي پربار،لقاح مصنوعي در گاو ها با تزريق آمپول براي توليد گاوهاي شيري يا گوشتي مرغوب،توليد بذرهاي اصلاح شده و ... . همه نمونه هايي از انتخاب مصنوعي مي باشند،يعني انسان براي رفع نيازهاي خود و عدم كفايت انتخاب طبيعي از روش مصنوعي استفاده مي كنند .

مسائلي در مورد تلقيح مصنوعي


 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 26 تير 1391برچسب:, ] [ 18:53 ] [ علی و صالح ]

 

کوه اورست با نام نپالی ساگارماتا ( به معنی سر آسمان) و نام تبتی کومولانگما بلندترین قله کره زمین است. ارتفاع قله آن از سطح دریا معادل ۸٬۸۴۸ متر (۲۹٬۰۲۹ پا) می‌باشد. این کوه در رشته کوه‌های هیمالیا در مرز منطقه ساگارماتای نپال و تبت در کشور چین قرار گرفته‌است.

 

 

 

 

ادامه مطلب

[ جمعه 20 تير 1391برچسب:, ] [ 15:2 ] [ علی و صالح ]

در 10 آذر 1336 در ده اسفنجان در شهرستان اسكو متولد شدم. هفت ساله بودم كه پدرم را از دست دادم و يتيم شدم.

امكانات مالي‌مان اجازه نمي‌داد به مدرسه بروم و فقط پس از رفتن به كلاس اول مجبور شدم پشت دار قالي بنشينم و قاليبافي كنم. تا 13 سالگي روزها قالي مي‌بافتم و شب‌ها درس مي‌خواندم. چاره‌اي نبود، وسع مالي ما جز اين اجازه نمي‌داد. خاك خوردم و زحمت بسيار كشيدم. در سال 2 بار بيشتر نمي‌توانستيم برنج بخوريم. يك بار روز 21 ماه رمضان و بار دوم شب چهارشنبه‌سوري.
آرزو داشتم يا خلبان شوم يا پولدار و براي رسيدن به اين آرزوها بسيار زحمت كشيدم. كارم را با به دوش كشيدن پشتي و قالي‌هاي كوچك و بردن آن از اسفنجان يا اسكو براي فروش آغاز كردم. در آغاز كار از هركدام از آنها يك يا دو تومان (نه هزار يا 2 هزار تومان) سود مي‌كردم. پنج سال اينچنين سخت كار كردم. بسيار دشوار بود. اما پشتكار و اعتقاد به هدف با توكل به خدا تحمل سختي‌ها را آسان مي‌كرد. در 18 سالگي توانستم 20 هزار تومان پس‌انداز كنم، اما فشارها همچنان ادامه داشت تا اين‌كه مجبور به ترك تحصيل شدم.

 تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق  تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق 


 ادامه ی داستان را می توانید در ادامه مطلب بخوانید 

و نتیجه ی داستان را بدانید....

 

 


ادامه مطلب
[ جمعه 16 تير 1391برچسب:, ] [ 16:21 ] [ علی و صالح ]

بطور ساده این حرکات در اثر تغییرات مداوم و پیاپی جهت و سرعت باد یا در زمان عبور از  میان ابر رخ میدهد.

این حرکات مانند زمانی است که یک بطری پلاستیکی را روی آب رودخانه شناور می کنید. هواپیما مانند همان بطریست که روی جریان هوای متلاطم شناور است.

در نهایت خلبان و هواپیما در این اتفاق هیچگونه دخالتی ندارد و خلبان ها فقط با کاهش سرعت هواپیما شدت تاثیر توربولانس را کاهش داده تا مسافران کمتر دچار ناراحتی شوند.

در ضمن هواپیماها برای دریافت تغییرات بسیار شدیدتری طراحی و تست شده بهیچ وجه جای هیچگونه ترس و نگرانی نیست.

 

[ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ] [ 1:39 ] [ علی و صالح ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام من علی افشاری هستم و با دوستم صالح سلطانی در مدرسه ی اژه ای 2 پایه ی سوم مشغول تحصیل می باشیم.
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 76065
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


بازی آنلاین




استخاره آنلاین با قرآن کریم




آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

تماس با ما
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت